یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

تعمیر موتورخانه

۶ بازديد

تعمیر موتورخانه

در بسیاری از ساختمان ها به منظور تهویه مطبوع و فراهم کردن گرمایش بخش های مختلف ساختمان از موتورخانه استفاده می شود. بنابراین موتورخانه یک سیستم مهم در ساختمان بشمار می رود که در صورت خرابی باید به موقع نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

موتورخانه ها معمولا در بسیاری از ساعات شبانه روز در حال کار کردن و فعالیت می باشند در نتیجه در مدت زمان نسبتا کوتاهی قطعات آنها دچار فرسایش می شوند و نیازمند تعمیر و یا تعویض می باشند. به منظور جلوگیری از خرابی موتورخانه باید سرویس های دوره ای را به صورت منظم انجام دهید تا اگر مشکلی در موتورخانه ایجاد شده است آن را تعمیر کرده و از ایجاد مشکل برای سایر قسمت های موتورخانه جلوگیری کنید.

خدمات مربوط به تعمیر موتورخانه توسط تاسیسات نوبهار

از مهمترین و اصلی ترین خدمات مربوط به تعمیر موتورخانه توسط تاسیسات نوبهار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و راه اندازی موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض منبع دوجداره موتورخانه
  • عایق کاری موتورخانه
  • سرویس های دوره ای موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض لوله کشی موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض دیگ موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض شیر شوفاژ
  • تعمیر و یا تعویض مشعل موتورخانه
  • برطرف کردن مشکلات جزئی و یا کلی موتورخانه

تمامی خدمات فوق توسط تکنسین های متخصص تاسیسات نوبهار انجام می شود. مجموعه بزرگ تاسیسات نوبهار آماده خدمت رسانی در زمینه تاسیسات ساختمانی همچون تعمیرات و یا نصب موتورخانه و مواردی از این قبیل می باشد.

تعویض کلکتور موتورخانه

یکی از مهمترین بخش های موتورخانه، کلکتور موتورخانه می باشد که در واقع به عنوان شاهراه جمع آوری و توزیع آب گرم شناخته می شود. در مواردی که شوفاژ به درستی کار نمی کند معمولا کلکتور موتورخانه فرسوده و یا خراب شده است و نیاز به تعویض دارد.

زمانی که با نشت آب از سمت شیرآلات کلکتور روبه رو می شوید اگر به موقع اقدام به برطرف کردن مشکل نکنید، چکه کردن آب بر روی لوله ها باعث زنگ زدن آنها می شود و در چنین مواقعی باید کلکتور موتورخانه تعویض گردد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که میزان زنگ زدگی لوله ها باید بررسی شود زیرا در برخی مواقع میزان زنگ زدگی لوله ها کم است و نیازی به تعویض کلکتور نیست. با این حال در بسیاری از مواقع میزان زنگ زدگی لوله ها بسیار زیاد است و معمولا به داخل لوله ها نفوذ کرده و همین موضوع باعث پوسیدگی کلکتور شده است که در چنین مواقعی کلکتور باید عوض شود.

تعویض کلکتور باید توسط یک تکنسین ماهر و کارآزموده انجام شود زیرا نصب این قطعه از موتورخانه اگر به درستی انجام نشود، عملکرد سایر قطعات موتورخانه را نیز با اختلال مواجه می کند. به این منظور می توانید خدمات مربوط به موتورخانه همچون تعویض کلکتور موتورخانه را به تاسیسات نوبهار بسپارید تا خیالتان از بابت تعویض و نصب صحیح و اصولی کلکتور راحت باشد.

نکات مهم در تعویض کلکتور موتورخانه

همانطور که در قسمت فوق اشاره کرده ایم، نصب کلکتور از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین منظور رعایت نکات زیر در هنگام تعویض کلکتور موتورخانه الزامی می باشد.

  • محل نصب کلکتور در پشت مخزن بخار موتورخانه است.
  • در هنگام تعویض کلکتور موتورخانه به کیفیت و استاندارد بودن لوله و اتصالات دقت کنید.
  • از قرار دادن کلکتور در مکان های مرطوب خودداری کنید.
  • کلکتور موتورخانه باید در ارتفاعی مناسب نصب شود.

تعویض دیگ موتورخانه

دیگ موتورخانه یک مخزن بزرگ و پر فشاری است که از آن برای گرم کردن آب استفاده می شود. دیگ های موتورخانه یکی از بزرگترین و اصلی ترین تجهیزات موتورخانه می باشند که در دو نوع فولادی و چدنی تولید می شوند.

دیگ موتورخانه در برخی موارد سوراخ می شود و نیاز به تعویض دارد. دیگ موتورخانه در داخل یک سیکل قرار دارد، آب وارد سیکل می شود و توسط مشعل موتورخانه گرم می شود و سپس از دیگ خارج می شود و به وسیله لوله ها به بخش های مختلف ساختمان هدایت می گردد. دیگ ها پس از چندین سال استفاده پوسیده و خراب می شوند.

تعویض دیگ موتورخانه توسط تاسیسات نوبهار انجام می شود. پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز این است که در صورتی که موتورخانه ساختمان شما عملکرد صحیح خود را از دست داد با مشاوران تاسیسات نوبهار به صورت رایگان تماس بگیرید تا بتوانید مشکل اصلی موتورخانه را پیدا کنید و اگر مشکل از سمت دیگ موتورخانه می باشد از تکنسین های تاسیسات نوبهار برای تعویض دیگ موتورخانه کمک بگیرید.

 

مد و فشن و کمک به آن توسط چهر های برتر

۸ بازديد

مد و فشن و کمک به آن توسط چهر های برتر

طراحی مد و فشن هنری بسیار زیبا و کاربردی است که باعث می‌ شود هر روزه در دنیای مد انواع لباس به جهان مد و فشن وارد شود. اگر بخواهیم رشته طراحی مد و فشن را تعریف کنیم می ‌توانیم اینگونه بیان کنیم که رشته تحصیلی آکادمیک طراحی مد از بسیاری از رشته‌ هایی، از جمله تاریخ، تجارت، تصویرسازی، فناوری استخراج می ‌شود.

به نقل از مجله اینترنتی چرخونکی به عنوان یک عمل هنری، طراحی مد با فرهنگ در هم آمیخته است. طراحان مد، لباس‌ ها را بر اساس تقاضای مصرف کننده یا دیدگاه خلاقانه خود تولید می‌ کنند و مصرف کنندگان به این طرح‌ ها پاسخ می ‌دهند و همین روند باعث ایجاد طراحی‌ های خلاقانه و جدید در دنیای فشن و مد جهانی خواهد شد.

استایل های خیابانی همان استایل های روزمره ایی است که هر روز با آن درگیر هستیم و شاکله ی اصلی مد و فشن را در جامعه تشکیل می دهد که شما می توانید با مراجعه به مجله اینترنتی مد و فشن اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید. خیلی از طراحان لباس ها دید کاملی به این نوع پوشش ها دارند و همیشه ایده یابی هایی را برای محصولات جدید خود را در دنیای مدلینگ از روی استایل های خیابانی دریافت میکنند چون به این امر واقف هستند که مردم این نوع پوشش ها پذیرفته اند و به راحتی با این نوع پوشش ارتباط گرفته اند.

ممکن است به نظر تفاوت‌هایی بین مدهای طراحان گران‌قیمتی که در پاریس یا نیویورک نشان داده می‌شوند و لباس‌های ورزشی تولید انبوه و سبک‌های خیابانی که در مراکز خرید و بازارهای سراسر جهان فروخته می‌شوند، وجود داشته باشد.

با این حال، صنعت مد شامل طراحی، تولید، توزیع، بازاریابی، خرده‌فروشی، تبلیغات و ترویج انواع پوشاک (مردانه، زنانه و بچه‌گانه) از کمیاب‌ترین و گران‌ترین لباس‌های مد روز تا لباس‌های معمولی روزمره - از لباس‌های مجلسی گرفته تا شلوارهای ورزشی معمولی است.

و اما نقش چهره ها یا همان سلبریتی های معروف

شاید این مورد نیاز زیادی به توضیحات نداشته باشه ، همانطور که شما می دانید بازیگران ، ورزشکاران یا افراد مشهور در جامعه یکی از منابع معروف شدن یک نوع پوشش هستند نکته اینکه شما با خواندن بیوگرافی بازیگران هم می توانید از کم و کیف شروع کار آنها مطلع شوید. در تمامی جوامع مردم آن جامعه منتظر هستند تا ببینند مثلا بازیگر مورد علاقه شان چه نوع پوششی را انتخاب کرده است که آنها هم همان نوع لباس یا کیف و کفش را انتخاب کنند. به همین دلیل است که شاهد هستیم خیلی از بازیگران برای یک نوع برند مدل تبلیغاتی می شوند و با آن برند ماه ها سالها یا حتی ده ها سال قرارداد امضا می کنند.

 

در کشور خودمان بازیگران معروفی را در ذهن داریم که برای برندی تبلیغات دائمی انجام می دهند،برای مثال نوین چرم را که در ذهن بیاورید حتما یاد بهرام رادان خواهید افتاد که دست کم چند سالی است ، بیلبرد های این برند را به خود اختصاص داده است یا در همین چند ماه گذشته برند پوشاک آقایان ال سی من را در ذهن بیاورید یاد استایل بازیگر جوان ، امیرحسین آرمان خواهید افتاد چرا که این بازیگران مدل های تبلیغاتی این برند ها شده اند و علاوه بر تاثیر گذاری در فروش در نوع پوشش مردم هم تاثیر بسزایی خواهند گذاشت.

طراحی مد هنر به کار بردن طراحی، زیبایی شناسی، ساخت لباس و زیبایی طبیعی در لباس و لوازم جانبی آن است. تحت تأثیر فرهنگ و روندهای مختلف است و در طول زمان و مکان متفاوت بوده است. “یک طراح مد لباس، از جمله لباس، کت و شلوار، شلوار، دامن، و موارد دیگر مانند کفش و کیف دستی را برای مصرف کنندگان است. او می ‌تواند طراح لباس باید با اکسسوری یا جواهرات تخصصی مد و لباس آشنایی داشته باشد همچنین باید بتواند رنگ‌ها را به خوبی در کنار هم قرار داده و لباسی زیبا را طرح کند.

بیشتر بخوانید : آشپزی خارجی

طراحان مد به روش‌های مختلف در طراحی قطعات و اکسسوری‌ های خود مانند انگشتر، دستبند و گردنبند کار می ‌کنند. به دلیل زمان مورد نیاز برای عرضه یک لباس به بازار، طراحان باید در مواقعی تغییراتی را در خواسته‌ های مصرف کننده پیش بینی کنند.

طراحان مد مسئول ایجاد ظاهری برای لباس‌های افراد هستند که شامل شکل، رنگ، پارچه، پیرایش و موارد دیگر است. طراحان مد نقش مهمی در دنیای ما دارند. استعداد و بینش آنها نقش زیادی در نحوه ارائه خود افراد دارد. آنها بر جامعه و روشی که برای ابراز خود انتخاب می‌ کنند تأثیر می‌ گذارند.

صنعت مد از چهار سطح تشکیل شده است: تولید مواد خام، عمدتاً الیاف و منسوجات، همچنین چرم و خز. تولید کالاهای مد توسط طراحان، تولیدکنندگان، پیمانکاران و دیگران؛ خرده فروشی و انواع تبلیغات. این سطوح شامل بسیاری از بخش‌های مجزا اما وابسته به یکدیگر است که همگی به هدف برآوردن تقاضای مصرف‌کننده برای پوشاک در شرایطی اختصاص داده شده‌اند که شرکت‌کنندگان در صنعت مد را قادر می‌سازد تا با سود فعالیت کنند.

 

https://www.ted.com/profiles/41315498/about

http://bioimagingcore.be/q2a/user/charkho8002

https://worldcosplay.net/member/1129616

https://p-tweets.com/charkho8002

https://list.ly/list/852A-mjlh-yntrnty-md-w-fshn?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/charkho8002 /

https://replit.com/@charkho8002

https://answerpail.com/index.php/user/charkho8002

https://letterboxd.com/charkho8002 /

https://www.kiva.org/lender/qla3534

https://slides.com/charkho8002

https://visual.ly/users/tohin15096/portfolio

 

سفر و گردشگری چه تاثیرات مثبتی بر روحیه انسان دارد؟

۳ بازديد

سفر و گردشگری چه تاثیرات مثبتی بر روحیه انسان دارد؟

برای اکثر گردشگران سفر یک برنامه ی لوکس می باشد، بسیاری از افراد هنگام مسافرت از زندگی لذت می برند و مرور خاطرات آن نیز دوست داشتنی است. با وجود لذت ها و خوشی نهفته در سفر شاید به ندرت به آثار و بهره سفر بر سلامت فیزیکی و روحی فکر کرده باشیم.

در این مقاله که توسط مجله اینترنتی چرخونکی آماده شده را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت . در زندگی روزمره از سایر فعالیت هایی که به سلامت مرتبط باشند، مانند ورزش و رژیم غذایی، اطلاع داریم. مسافرت می تواند هم از لحاظ جسمی و هم از بعد روحی بدن انسان را سالم تر کند، پس با داشتن پول و زمان کافی بهتر است که برنامه ای برای مسافرت در نظر بگیرید.

سفر و گردشگری می تواند تغییرات مثبت و اساسی ایجاد کند که نتیجه آن هم در دوران سفر و هم در دوران بلند مدت پس از سفر می توان مشاهده نمود.

از تاثیرات مثبت سفر می شود به موارد ذیل اشاره کرد

تغییر در شخصیت

سفر کردن همیشه چالش هایی را در بر دارد و باعث می شود شما از منطقه راحت خود خارج شوید، این یکی دیگر از اثرات سفر کردن است.

استرس زدایی با مسافرت

ما در زندگی روزمره بنا به دلایلی مانند شغل، روابط اجتماعی و خانوادگی دچار تنش و استرس می شویم.

یکی دیگر از اثرات سفر رهایی از استرسها و تعهدات زندگی روزمره  است.

بروز شادی

اثرات سفر فقط در طول سفر و بعد از سفر احساس نمی شود. در حقیقت، حتی فقط فکر کردن به تعطیلات می تواند روحیه شما را تقویت کند.

خواب راحت

گشت و گذار در سفر باعث خستگی و در نتیجه خواب راحت می شود.با سفر کردن از مشکلات و روزمرگی ها دور می شوید و احساس آرامش می کنید که باعث خواب راحت می شود.

جذب اکسیژن

رفتن به سفر و قرار گرفتن در هوای پاک و سالم باعث می شود که اکسیژن بیشتری به مغز برسد ،درطبیعت عمیق تر نفس بکشید تا اکسیژن بیشتری وارد بدنتان شود.

چه خوب می شود اگر سفر جایگاهی در میان زندگی ما داشته باشد تا به واسطه آن در جهت رشد و تعالی روح و روانمان قدم برداریم و حصارهایی که شب و روز به دور خود تنیده ایم را برای مدت کوتاهی پاره و خود را از تمامی آن ها خلاص نماییم. هر چه بیشتر به سفر کردن بپردازیم، احساس رضایت و دلگرمی ما به زندگی بیشتر گشته و با انرژی و نشاط فراوان تری به سمت مقابله با مشکلات پیش خواهیم رفت.

پزشکان معتقدند بسیاری از اختلالات و بیماری ها، ریشه در اعصاب و روان انسان ها دارند.  در جهانی که ما در آن زندگی می کنیم، استرس ها و نا آرامی ها گریبان همه را گرفته است. تنش ها و خستگی های جسمی، از هر سو به هر کدام از ما فشار می آورد.

بنابراین نیاز است انسان با سفر کردن، بهترین و موثر ترین درمان را در جهت بهبود روح و روان خود انتخاب کند.  مهم ترین تاثیرات سفر در سلامت روان فرد، تأمین نیازهای روان از طریق دستیابی به نشاط و آرامش فکری است.

و در نهایت سفر شادی آفرین است

مسافرت بهترین روش برای تجربه چیزهای جدید و جذاب است و موجب می شود به خیلی از زیبایی ها یا تجربه های متنوع دیگر چشم بدوزید اگر اطلاعات کاملی ندارید می توانید با مراجعه به مجله تفریحی و سرگرمی نکته های لازم را بیاموزید. اگر به مکانی سفر کردید که قبلا آرزوی آن را داشتید، زمانی را برای کاوش و بازدید از جاذبه های آن اختصاص بدهید، و مجموعه ای از خاطرات خوش را برای آینده رقم بزنید.

این روش موجب می شود که سطح هورمون های شادی (هورمون دوپامین و سروتونین) در بدن جاری گردد و با یاد آوردن خاطرات سفر احساس خوبی داشته باشید. گفتنی است که طبق یافته های یک از مطالعات، پیش بینی و انتظار یک تعطیلات از قبل برنامه ریزی شده می تواند افراد را چند برابر خوشحال کند.

http://gg.gg/133793

https://bit.ly/3RuZUQv

https://did.li/YKRNf

https://mub.me/0L6N

https://llk.dk/wyj4r7

http://s.ecmaps.de/mlqyd

https://0rz.tw/lv3zN

 https://v.gd/UYWalS

و تعادل جسمی، روحی و احساسی افراد را افزایش دهد. یکی دیگر از مطالعات نیز روشن کرده است که خریدهای تجربی (مانند سفر)، در مقایسه با خریدهای مادی مانند خرید لباس یا لوازم الکترونیک، می تواند لذت بیشتری به مردم هدیه بخشد.

اگر اهل زندگی و کارهای روتین هستید و به ندرت از توانایی های هوش هیجانی و خلاقیت خود استفاده میکنید یا در مواجهه با مشکلات به سادگی خود را تسلیم میکنید؛ سفر به کویر یا جنگلی سرسبز در کنار دوستان و یا خانوادتان برای شما بسیار کمک کننده است.

بیشتر بخوانید : سلامت و زیبایی

در این سفر بهتر است برای اقامت خود کمپی برپا کنید و چند روزی زندگی بدون تکنولوژی و امکانات پیشرفته در شهرها را سپری کنید؛ خواهید دید که چه توانایی های بسیاری برای حل مشکلات و اتفاقات درون شما وجود داشته و از آن بی خبر بوده اید .

و یا چه ذهن فعال و خلاقی داشته اید بدون آنکه از قدرت آن با خبر بوده باشید و در این سفر خواهید دید که چگونه کمبودها و کاستی ها را با استفاده از قدرت ذهن خود پوشش و جایگزین خواهید کرد و شگفت زده خواهید شد از اینکه چه روحیه تسلیم ناپذیری درون شما وجود داشته و شما به سادگی در برابر برخی مسائل کوتاه می ‌آمدید.

 

https://dailygram.com/profile-55910/?link-id=453759

https://lessontoday.com/activity/p/2824685 /

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1987228 /

https://checkpointforarts.com/activity/p/855646 /

https://www.pedicure.com/activity/p/453342 /

http://www.bcsnerie.com/activity/p/4066761 /

http://sqworl.com/zhufs7

https://prayercaresharenetwork.com/activity/p/1029829 /

https://www.webtalk.co/n/44803158

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-charkhonaki-ir-category-travel-%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%88%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DB%8C%DA%A9-%DA%86%D8%B1%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF

https://cascade.org/node/6583?page=194#comment-90895

https://integrativenutrition.liveeditaurora.com/blog/2022/06/23/kick-start-your-summer-how-to-pack-a-plant-based-picnic

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/post_id/739697

اگر و اما های طراحی دکوراسیون اتاق خواب

۸ بازديد

اگر و اما های طراحی دکوراسیون اتاق خواب

طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می باشد. خصوصا در خانه های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی کلاسیک می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

نقل مکان به خانه های جدید همیشه برای افراد یک خانه پر از هیجان و جذابیت است، اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون خانه تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصا خانم خانه می شود و شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید و طوری طراحی داخلی خانه را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد.

انتخاب سرویس خواب مناسب

در یک مطلب از مجله آنلاین چرخونکی بیان شده بود یکی از المان های اساسی در تزیین و طراحی دکوراسیون اتاق خواب، انتخاب سرویس خواب می باشد. استفاده از تخت خوابی که اندازه مناسبی داشته باشد و در هنگام استفاده راحت باشد، از نکات مهم در انتخاب تخت خواب می باشد.

بهتر است از تخت خوابی که بسیار کوتاه است خودداری نمایید، چرا که استفاده از تخت خوابی که ارتفاع بیش تری دارد، باعث می شود فضای اتاق فاخر نشان داده شود. هم چنین در صورت استفاده از تختی با این ویژگی می توانید از فضای زیر تخت برای نگهداری و قرار دادن وسایل نیز استفاده نمایید.

استفاده از تخت خوابی که نسبت به اندازه اتاق خواب اندازه بزرگی داشته باشد، ممکن است باعث ایجاد مشکل در رفت و آمد در اتاق خواب شود. بنابراین استفاده از تخت خواب مناسب نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید . تا بهترین سرویس خواب را متناسب با بودجه و سلیقه خودتان تهیه کنید.

کاغذ دیواری

اتاق خواب خانه شما به عنوان یکی از خصوصی ترین فضا ها دارای اهمیت بسیار بالایی است و باید در دکوراسیون داخلی و نحوه چیدمان آن دقت و توجه لازم را به کار برد. به گونه ای که شما به عنوان کاربر اتاق خواب در انتخاب رنگ و اجزای آن باید بر اساس نیازتان تصمیم بگیرید.

فضای خواب شما مکانی برای کسب آرامش و استراحت است.  به همین دلیل توجه به برخی نکات در خرید کاغذ دیواری و انتخاب آن برای اتاق خواب ضروری است.

رنگ مناسب

رنگ مناسب کاغذ دیواری اتاق خواب باید رنگ های تند و درخشان نباشد.  زیرا این نوع رنگ ها برای فضای استراحت و خواب ایجاد مزاحمت می کنند. اما باز هم روحیه افراد در این امر بسیار مهم است و شاید اصلا چنین رنگ هایی در خوابشان تاثیر گذار نباشد.

به کارگیری رنگ های گرم:

رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی، طلایی، آجری موجب خلق فضایی گرم و صمیمی می شوند.هم چنین ترکیب رنگ های سرد و گرم مانند سبز و زرد هم می تواند برای اتاق خواب شما گزینه مناسبی باشد.  سن افراد نیز در انتخاب رنگ کاغذ دیواری برای اتاق خواب بسیار مهم و دارای اهمیت است.

سقف کاذب

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد زیرا استفاده از یک سقف خوب و مناسب می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در روح و روان افراد بگذارد. طرح ها و سبک‌های بسیار مختلفی برای طراحی کردن سقف کاذب در اتاق خواب وجود دارد که با استفاده از این طرح‌های می‌توانید یک اتاق خواب خاص و دلنشین را برای خود فراهم نمایید.

بیشتر بخوانید : مطالب حقوقی به روز

سقف‌های کاذب از قابلیت‌های بسیار زیادی در اتاق خواب برخوردار می‌باشند که اصلی ترین آن، عایق بودن در مقابل سر و صدا است. با استفاده از طراحی‌های جدید و مدل‌های مختلف سقف کاذب می‌توانید، انواع سبک‌های مورد نظر خود را در اتاق خوابتان پیاده سازی نمایید. برای انجام این کار کافی است تا اطلاعات کافی در مورد انواع سقف‌های کاذب و ویژگی آن‌ها به دست بیاورید تا بتوانید یک انتخاب خوب و مناسب داشته باشید.

سقف کاذب چوبی برای اتاق خواب

با استفاده از سقف کاذب چوبی برای اتاق خواب می‌توانید فضای دلنشین و دوستانه‌ای را در اتاق خوابتان ایجاد نمایید، باید توجه داشته باشید اجرای سقف کاذب چوبی در اتاق خواب در انواع رنگ‌ها امکان پذیر می‌باشد و انتخاب رنگی شما را محدود نمی‌سازد.

اجرای چوب در سقف کاذب اتاق خواب می‌تواند به صورت شیبدار انجام شود و فضای نوستالژی و خاصی را در اتاق خواب شما فراهم سازد. سقف کاذب چوبی یک عایق خوب و مناسب در برابر صدا می‌باشد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، استفاده از این سقف در بهینه سازی مصرف انرژی نقش بسزایی دارد.

سقف کاذب کناف اتاق خواب

یکی از زیبا ترین سقف‌هایی که در حال حاضر برای زیبایی دکوراسیون داخلی خانه از آن استفاده می‌کنند، سقف کاذب کناف است که در کنار مبلمان کلاسیک در این چند سال اخیر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است.

با استفاده از این سقف کاذب گچی می‌توان طرح‌های زیبا و مدرن را در اتاق خواب خود پیاده سازی کرد و نورپردازی بسیار زیبایی را در این سقف کاذب کناف ایفا کرد.

یکی از مزایای بسیار خوب این سقف کاذب اتاق خواب که بسیاری از افراد را به خود جذب نموده است، ضد زلزله بودن و سبک بودن این سقف است که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اجرای سقف کاذب برای اتاق خواب باشد.

https://supportlab.granicusideas.com/ideas/3-factors-youre-maybe-not-creating-business-profits-and-just-how-to-avoid-them?page=87

https://www.tripadvisor.com/Profile/charkhoc

https://www.4shared.com/u/vR_spUun/tohin15096.html

https://disqus.com/by/charkho8002/about /

https://www.ted.com/profiles/41315498/about

http://bioimagingcore.be/q2a/user/charkho8002

https://worldcosplay.net/member/1129616

https://p-tweets.com/charkho8002

https://list.ly/list/852A-mjlh-yntrnty-md-w-fshn?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/charkho8002 /

https://replit.com/@charkho8002

https://answerpail.com/index.php/user/charkho8002

https://letterboxd.com/charkho8002

کدام افراد معروف لیزر موهای زائد را پیشنهاد میکنند؟

۶ بازديد

عنوان: کدام افراد معروف لیزر موهای زائد را پیشنهاد میکنند؟

 

s8_h257.jpg

این روزها که بازار عمل ها زیبایی داغ است، بیشتر افراد به شدت می خواهند مانند بازیگران زن معروف و برخی مدل ها زیبا، بی نقص و جذاب باشند. تصویر سلبریتی های ایرانی قبل و بعد از جراحی زیبایی دست به دست میشوند، بازیگران و سلبریتی ها در این زمینه عقب نمانده اند و از آنجایی که همیشه مورد توجه بوده اند، در خط مقدم عمل های زیبایی قرار دارند.

با توجه به آماری که سایت شرکت کارمانیاطب منتشر کرده است، کشور ما در زمینه جراحی زیبایی رکورددار است به طوری که امروزه چهره های طبیعی بدون جراحی کمتر به چشم می آیند. این در حالی است که بسیاری از خانم ها دیگر چهره طبیعی خود را دوست ندارند و نمی دانند چهره بی عیب و نقص ستاره های ایرانی و خارجی حاصل چندین عمل جراحی، عمل و تزریق است و در صورت زیاده روی علاوه بر هزینه های سرسام آور، می تواند در دراز مدت اثرات مخربی داشته باشد.

ناگفته نماند که استفاده صحیح و مناسب از علم پزشکی و روش های نوین می تواند در برخی موارد به اصلاح عیوب صورت کمک کند. با دیدن عکس های قبل و بعد از عمل زیبایی بازیگران ایرانی متوجه تغییرات مثبت در چهره آنها می شوید. در این مقاله قصد نداریم به عمل های زیبایی بازیگران بپردازیم زیرا با یک سرچ ساده میتوانید عکس های قبل و بعد از عمل آنها را ببینید

ما در این مقاله قصد داریم به متود های زیبایی سلبریتی ها بپردازیم اما نه صرفا عمل زیبایی، در این مقاله فکوس ما بر روی بازیگران و سلبریتی هایی است که لیزر موهای زائد را انجام داده اند یا آن را توصیه یا ترویج یا تبلیغ کرده اند

سلبریتی ها اغلب اولین کسانی هستند که جدیدترین روش های زیبایی را قبل از اینکه در معرض دید عموم قرار گیرند، امتحان می کنند. معمولاً هرگز افراد مشهور را با زیر بغل های پر مو، پاهای پر مو، موهای ناخواسته صورت یا موهای بیرون زده زیر خط بیکینی خود نمی بینید. آنها معمولاً حتی برای رفتن به سوپرمارکت هم شاداب و جذاب به نظر می رسند! اما چگونه آنها اینقدر صاف و بدون مو به نظر می رسند؟ آیا ممکن است برخی از افراد مشهور برای داشتن پوستی نرم و صاف در تمام طول سال به لیزر موهای زائد روی بیاورند؟ بیایید نگاهی به افراد مشهوری بیندازیم که گفته می شود تحت روش های حذف موهای زائد قرار گرفته اند.

 

سلبریتی های خارجی که لیزر موهای زائد انجام داده اند

 

در کشورهای اروپایی و آمریکایی لیزر موهای زائد کاملا جا افتاده است و مبلغین اصلی این فناوری را میتوان بازیگران خوانندگان و سایر افراد معروف دانست که در ادامه چند تن از آنها را نام میبریم

 

کیم و کلویی کارداشیان

کیم و کلویی تنها دو نفر از این جایگاه اجتماعی هستند که علناً به لیزر موهای زائد اعتراف کرده‌اند و خیلی معمولی در مورد آن صحبت می‌کنند.

کیم در مجله Allure گفت: "من ارمنی هستم، پس البته وسواس لیزر موهای زائد دارم! دست، بیکینی، پا، زیر بغل...تمام بدنم بدون مو است."

Khloe این روش را برای اولین بار در تلویزیون در یک قسمت از برنامه خود انجام داد و حتی به دوربین ها اجازه داد موهای او را از روی انگشتانش کنده است.

این زنان به موهای تیره و پرپشت خود اعتراف کردند که دیگر روش های رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون یا اصلاح را نمی پسندند و خواهان یک راه حل طولانی مدت برای مشکل خود هستند. کیم حتی موهای کرکی و نازک را از پیشانی خود برداشته است.

هم کیم و هم کلوئه به قدری عاشق لیزر موهای زائد بودند که تمام خانواده خود را تشویق کردند که آن را امتحان کنند.

 

کریس جنر

مادر خانواده کارداشیان یکی از افرادی است که به توصیه دخترانش برای موهای زائد خود به مراکز لیزر مراجعه کرده و از این موضوع بسیار خوشحال است و در صفحه اینستاگرام خود از آن تعریف کرده است.

او در صفحه اینستاگرام خود یک عکس از خود و یک دستگاه تیتانیوم منتشر کرد که این دستگاه لیزر یکی از محبوب ترین دستگاه های لیزر در جهان میباشد.

 

ویکتوریا بکهام

اوا لونگوریا، بازیگر اسپانیایی، لیزر موهای زائد را به ویکتوریا بکهام، خواننده انگلیسی، طراح مد، مجری تلویزیون و همسر دیوید بکهام بازیکن مشهور فوتبال توصیه کرد. ویکتوریا نیز از این بابت بسیار خوشحال است.

 

بیانسه

گفته می شود بیانسه که با خواننده رپ جی زی ازدواج کرده است، از طرفداران پر و پا قرص لیزر موهای زائد است. لیزر موهای زائد برای زنان با پوست تیره (و مردان) بی خطر است، اما قبل از استفاده از لیزر باید با مشاوران کارمانیا طب مشورت کنید.

 

اشلی رابرتز

اشلی رابرتز، خواننده گروه Pussycat Dolls، درباره عشقش به لیزر موهای زائد می گوید: «موهای زائد زندگی من را نجات داد. پاهام مثل کاکتوس بود! مجبور بودم روزی دو بار اصلاحشان کنم.

همه ما می دانیم که اصلاح با تیغ و تیغ یا اپیلاسیون کاری بسیار پر زحمت و دردسرساز است و پس از معرفی دستگاه های لیزر موهای زائد، افراد کمی کمتر تمایل به پیروی از روش های سنتی رفع موهای زائد دارند.

 

کریسی تیگن

همسر جان لجند، مدل و بازیگر کریسی تیگن، علناً از آرایشگر خود به خاطر بی موی او تشکر کرد. با حضور روی فرش قرمز، مطمئناً می‌توانیم بگوییم که او چه تغییر اساسی در زیبایی پوستش داشته است که در پست‌های اینستاگرامش نیز کاملاً مشهود است.

 

کایلی جنر

اگرچه مدل و کارآفرین، کایلی، بر خلاف خواهرانش، در مورد محل انجام لیزر موهای زائد خود صحبتی نکرده است، اما طبق گزارشات، او برای بی مو و زیبا ماندن، لیزر موهای زائد را انجام داده است.

 

آلیسا میلانو

آلیسا میلانو بازیگر Charmed و Melrose Place ظاهراً لیزر موهای زائد را انجام داده است. او گفت که از جلسات منظم اپیلاسیون متنفر است و راه‌حل‌های دائمی‌تری را ترجیح می‌دهد و به وضوح نشان می‌دهد که انتخاب او یک کلینیک رفع موهای زائد است.

 

جنیفر لوپز

خواننده مشهور و شناخته شده که بارها در کلینیک های لیزر موهای زائد رویت شده و عکس های آن پخش شده اند اما مصاحبه و تبلیغی در این زمینه انجام نداده است

 

ونسا هوجنز

این خواننده و بازیگر تصمیم گرفت از لیزر استفاده کند تا بدون مو و آماده رویارویی با مشغله هایش باشد. زمانی برای اصلاح منظم یا رفتن به سالن وجود نداشت. لیزر موهای زائد راهی برای کسانی است که زمان کافی برای مقابله با موهای زائد ندارند.

 

کانیه وست

کانیه به همراه همسرش کیم کارداشیان در حال رفتن به کلینیک دیده شد، بنابراین ممکن است تصمیم داشته باشد که لیزر موهای زائد بدن را انجام دهد، باید بگوییم که مردان این روزها طرفداران پر و پا قرص لیزر موهای زائد هستند.

 

کیم مارش

کیم مارش در مقاله ای در مجله منچستر ایونینگ نیوز لیزر موهای زائد IPL خود را به نمایش گذاشت و آن را تحسین کرد.

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بازیگر محبوب و معروف و فعال حقوق بشر که فعالیت های انسان دوستانه ی زیادی داشته است بارها در جمع های دوستانه و غیر رسمی از لیزر دست ها و پاهای خود صحبت کرده است و رضایت خود را از آن اعلام کرده است

 

پاتریک استار

پاتریک استار یک یوتیوبر است. او پس از یافتن جایگاه خود به عنوان مشاور آرایش در MAC، روتین آرایش روزانه خود را در کانالی آپلود کرد که اکنون بیش از چهار میلیون مشترک دارد.

از آنجایی که او زمان زیادی را صرف آرایش سنگین برای عکس و فیلم می کند، مهم است که بافت پوست او یکدست و صاف باشد. پاتریک چندین جلسه لیزر موهای زائد صورت را انجام داد که با موهای روی گردنش شروع شد.

او جلسه سوم خود را در کانال یوتیوب خود آپلود کرد.

 

گبی هانا

یکی دیگر از ستاره های اینترنتی گبی هانا به عنوان یک وبلاگ نویس و خواننده سبک زندگی است.

او بینندگان را برای اولین جلسه از شش جلسه لیزر خود روی خط بیکینی و زیربغل خود با خود می برد. این ویدیو تقریبا 3.5 میلیون بازدید داشته است.

 

 

 

بازیگران و هنرمندان ایرانی که عمل زیبایی و لیزر موهای زائد انجام داده اند

 


با توجه به محدودیت های موجود، سلبریتی های ایرانی نمی توانند مستقیماً در مورد لیزر موهای زائد خود صحبت کنند، اما بسیاری از آنها در مراکز لیزر و زیبایی دیده شده اند و یا در صفحات اجتماعی خود به تبلیغ مراکز زیبایی و لیزر پرداخته اند.

 

سحر دولتشاهی

از جمله بازیگرانی که در مراکز زیبایی و لیزر موهای زائد دیده شده اند میتوان به سحر دولتشاهی اشاره کرد که با سریال مسافران به شهرت رسید. و اخیرا در سریال من می خواهم زنده بمانم درخشید. تغییرات چهره او کاملا محسوس است و سحر دولتشاهی که یکی از زیباترین بازیگران سینمای ایران به حساب می آمد، حالا با جوانسازی که انجام داده به درجات بالاتری از زیبایی رسیده است.

 

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی را نفر بعدی بازیگر موفق سینمای ایران و از فعالان حقوق کودک و زن، کارگردان هنری و سفیر حسن نیت و صلح یونیسف دانست. اگرچه از کرامتی همیشه به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن ایرانی یاد می شود، اما با گذشت زمان جذابیت او نه تنها از بین نمی رود، بلکه اعمل های زیبایش باعث شده است که گذر عمر مهتاب کرامتی به هیچ وجه در چهره او احساس نشود.

 

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران محبوب ایرانی است که اخیرا زیاد کار نکرده اما در گذشته در کارهای موفقی حضور داشته است. ضیغمی با عمل بینی و تغییر فرم ابروها و حجم گونه ها و لب ها به چهره ای جدید دست یافت که البته بسیار زیباتر از قبل شد. او بارها در صفحات اجتماعی خود از پزشکان زیبایی و مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد صحبت کرده است

 

شیلا خداداد

شیلا خداداد یکی از بازیگرانی است که با عمل بینی دچار تغییرات اساسی در چهره خود شد. همه ما او را به خاطر سریال مسافری از هند می شناسیم. الان نسبت به آن روزها خیلی تغییر کرده است. در واقع می توان گفت زمان نه تنها طراوت جوانی را از لین نبرده است، بلکه عمل بینی برای تغییر فرم ابروها و همچنین رنگ ابروهایش او را بسیار زیباتر کرده است. نکته جالب و قابل توجه این است که شیلا خداداد با پزشک یک مرکز لیزر موهای زائد و کلینیک زیبایی و جراحی بینی ازدواج کرده است

 

افراد مشهور از چه دستگاه لیزری برای موهای زائد خود استفاده می کنند؟

 


امروزه تعداد کمی از افراد معمولی هستند که با لیزر موهای زائد مواجه نشده باشند و این نشان می دهد که لیزر موهای زائد در اکثر نقاط جهان جا افتاده است. در ادامه شما را با دوتا از پرفروش ترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد که در بین افراد مشهور محبوبیت دارد آشنا می کنیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر کندلا یکی از پرفروش ترین و بهترین دستگاه های ساخته شده در جهان است که مورد توجه بسیاری از افراد مشهور قرار گرفته و در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی فروش این دستگاه ها در ایران شرکت کارمانیا طب میباشد که این دستگاه ها را به ایران وارد کرده است و در اختیار کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر موهای زائد گذاشته است.

http://entrance-exam.net/forum/members/simpsonnancy3.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:SimpsonNancy3

https://www.pubpub.org/user/simpson-nancy

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=http://karmaniateb.ir

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/SimpsonNancy3

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/SimpsonNancy3

https://tcgschool.edu.in/members/simpsonnancy3/activity/

 

 

 ? رشته مهندسی به ترتیب پرطرفدارترین ها در ایران

۴ بازديد

 ? رشته مهندسی به ترتیب پرطرفدارترین ها در ایران

d1_9ewn.png

در این مقاله سعی شده است ? رشته مهندسی به ترتیب پرطرفدارترین ها گردآوری شود تا هر شخصی بر اساس علایق شخصی خود بتواند اطلاعات جامعی درباره پرطرفدارترین ها رشته های مهندسی مورد نظر خود مطالعه نماید. این مقاله که توسط پورتال جامع مهندسین ایران تهیه شده، پرطرفدارترین ها رشته های مهندسی به ترتیب معرفی گردیده. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی ترتیب ? رشته مهندسی پرطرفدار

به طور کلی رشته های مهندسی جز رشته های سخت می باشند. این رشته ها به دلیل این که بیشتر به صورت مفهومی هستند درس هایی به مانند برنامه نویسی و ریاضی و فیزیک در آن ها می باشد جز رشته های سخت و طاقت فرسا می باشند.

رشته های فنی و مهندسی جز رشته هایی می باشند که از قدیم تا به الان دارای اهمیت فراوانی بودند و در کشور ما از این رشته ها استقبال می شد. در چند سال اخیر تعداد افرادی که به سمت رشته های مهندسی می روند کمتر شده است.

سخت ترین رشته های مهندسی به ترتیب تا راحت ترین رشته

 

?.مهندسی برق

چرا رشته مهندسی برق از سخت ترین رشته ها است؟  زیرا شما باید در این رشته هوش محاسباتی بالایی داشته باشید.

پیش زمینه چه درس هایی در این رشته لازم است؟ ریاضی و فیزیک قوی

فارغ التحصیلان رشته مهندسی برق می توانند پس از گذراندن دوره تحصیلی خود با توجه به گرایشی که انتخاب کرده اند و در آن مدرک گرفتند مشغول به کار شوند.

بازار کار رشته برق چگونه است؟ بازار کار رشته برق در طی سالیان اخیر بسیار کمتر شده است. با این که شرکت های زیادی نیاز به مهندسی برق دارند اما تعداد مهندسین هم نیز زیاد می باشد. رشته برق با همه سختی هایی که دارد اما بازار کار خوبی در خارج دارد و اگر شما به خوبی این رشته را در گرایش های مخابرات و الکترونیک فرا بگیرید امکان موفقیت شما بسیار زیاد است.

?.مهندسی عمران

پیش نیاز رشته ی عمران چیست؟ این رشته نیاز به پایه ای قوی در دروس ریاضی و فیزیک دارد. رشته ی مهندسی عمران با ریاضیات و فیزیک گره خورده است. از اصلی ترین دروس مرتبط به ریاضیات و فیزیک این رشته می توان به درس هایی مانند:

  • مکانیک سیالات: یکی از درس هایی که به کابوس دانشجویان این رشته تبدیل شده است مکانیک سیالات می باشد. این درس که از دروس محاسباتی است که تلفیق ریاضی و فیزیک است. برای پاس کردن همچنین در هایی نیاز به پایه ی قوی در دروس ریاضی و فیزیک دارید.
  • مهندسی پی : از دیگر رشته های بنیادین رشته عمران مهندسی پی می باشد. این درس برای آشنایی با ملزومات و نکاتی که باید در بتن ریزی است.
  • تحلیل سازه-محاسبات عددی: یکی دیگر از درس های عمران می باشد. این درس نیز پر از معادلات ریاضی و فرمول های فیزیک می باشد و مانند سایر درس های این رشته نیاز به قوی بودن فیزیک و ریاضی دانشجویان دارد.

 

بزرگ ترین معضلی که  دانشجو های رشته عمران دارند چیست؟ این دانشجو ها تمام چیزی را که برای تبدیل به یکی مهندس عمران دارند را نمی توانند در سر کلاس های درس فرا بگیرند و نیاز دارند تا همزمان با درس در شرکت های راه سازی و یا ساختمان های در حال ساخت مشغول به کار و کسب تجربه شوند.

مهندسی عمران بنا به دلایل بالا سخت ترین رشته های مهندسی به ترتیب در بین رشته های دیگر می باشد.

(چنانچه می‌خواهید با رشته مهندسی معماری آشنا شوید ، مطالعه این صفحه را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

?.مهندسی هوا فضا

رشته مهندسی فضا از رشته های تاپ مهندسی می باشد. علاقه مندان به این رشته باید در چه زمینه ای قوی باشند؟ رشته ی مهندسی هوا فضا نیاز به تسلط به مباحث ریاضی، فیزیک و فناوری اطلاعات دارد. علاوه بر این دروس این افراد باید تسلط کاملی بر زبان انگلیسی داشته باشند. ضعف در این رشته ها کار را برای محصلان در این رشته بسیار سخت می کند.

دروس تخصصی و مهم رشته ی هوافضا چیست؟

  • ترمودینامیک
  • مکانیک سیالات
  • علم مواد
  • کنترل مواد
  • ارتعاشات مکانیکی
  • انتقال حرارت

بازار کار در رشته ی مهندسی هوا فضا چگونه است؟ درآمد حاصل از  رشته ی مهندسی هوا فضا بسیار زیاد است و همین موضوع افراد زیادی را به سمت این رشته جذب می کند. اما باید به این نکته توجه کنید که از آنجایی که این رشته شغل های بسیار حساسی دارد، برای استخدام سخت گیری های زیادی انجام می دهد. بنابراین اگر قصد تحصیل در این رشته را دارید، سعی کنید پایه ی خود را تقویت کرده و دروس را به طور کامل فرا گیرید تا به حداکثر تسلط برسید. در بحث استخدامی به دلیل حساسیت اولویت این شغل تسلط و مهارت کافی است،  پس صرفا پاس کردن دروس در این رشته کافی نیست.

 

مهندسی هوا فضا بنا به دلایل بالا سخت ترین رشته های مهندسی به ترتیب در بین رشته های دیگر است.

?.مهندسی مکانیک

مهندسی مکانیک به نوعی از رشته های میان رشته ای به حساب می آیند. زیرا در رشته مکانیک فیزیک مهندسی با ریاضیات و شیمی و علم مواد تلفیق می شود.

 دلیل سختی این رشته چیست؟ تلفیق رشته های شیمی، ریاضی و شیمی باعث شده که در این رشته درس های تخصصی بسیاری وجود داشته باشد و کار را برای دانشجویان سخت کند.

http://gg.gg/1309xr

https://bit.ly/3J1cJzE

چرا این رشته بسیار معروف می باشد؟ زیرا رشته ی مکانیک از کهن ترین گسترده ترین رشته های مهندسی به حساب می آید و هیمن باعث شده به مادر علوم مهندسی معروف شود.

چه مفاهمی در رشته ی مکانیک نیاز است؟

  • مکانیک
  • دینامیک
  • ترمو دینامیک
  • دانش مواد

کاربرد های رشته ی مکانیک چیست؟ در این رشته با کمک علوم کامپیوتر و آموختن نرم افزار های مختلف طراحی مهندسین مکانیک به طراحی قطعات و ماشین آلات می پردازند.

چه ماشین هایی در رشته ی مکانیک طراحی می شوند؟ دستگاه های مرتبط به صنعت در این رشته طراحی می شوند دستگاه هایی مانند:

  • خنک کننده ها
  • سیستم های گرمایشی
  • هواپیما ها
  • شناور ها
  • تجهیزات پزشکی
  • رباتیک

اگر علاقه مند به طراحی ماشین آلات هستید و از پس دروس شیمی و فیزیک بر می آیید، این رشته می تواند انتخاب خوبی برای شما داشته باشید.

?.مهندسی صنایع

رشته مهندسی صنایع شامل چه چیزهایی می شود؟ این رشته در صدد به وجود آوردن سیستمی است که در آن  به کمک انسان و مواد و اطلاعات و انرژی وتولید کالا انجام می شود.

برای ارزیابی دقیق سیستم ها باید به چه دروسی مسلط بود؟

  • علوم فیزیکی
  • علوم اجتماعی
  • مورد سوم علوم ریاضی
  • علوم طراحی مهندسی

وظیفه یک مهندس صنایع چیست؟

وظیفه یک مهندس صنایع این است که بتوانند باعث بهبود در  بهره وری مدیریت منباع انسانی و تکنولوژی شوند، در اکثر رشته های مهندسی کار یک فرد با فراورده ها و فرایندها ارتباط دارد اما فقط و فقط در این رشته مهندسی عامل انسانی مهم تر از بقیه عوامل می باشد.

به طور کلی شما به عنوان یک مهندس صنایع باید بهترین ایده ها را برای تولید محصولات بدهید. شما باید بهترین حلال مشکلات نسبت به حل مشکل های یک شرکت صنعتی یا خدماتی باشید.

ویژگی که باید یک مهندس صنایع آنها را در خود داشته باشد؟

  • خلاق بودن
  • تفکر فراگیر
  • رهبر بودن
  • مدیریت کردن زمان
  • ارتباط بهره وری و بهبود مستمم
  • ذهنی کنجکاو و در پی یادگیری

درس هایی که شما در طول این رشته باید به آنها بپردازید؟

  • معادلات دیفرانسیل
  • فیزیک‌
  • محاسبات‌ عددی‌
  • شیمی‌ عمومی‌
  • اقتصاد مهندسی‌
  • مبانی‌ مهندسی‌ برق‌
  • نقشه‌کشی‌ صنعتی‌
  • معادلات استاتیک‌
  • علم‌ مواد
  • مقاومت‌ مصالح‌
  • آمار مهندسی‌
  • کارگاه‌ ماشین‌ابزار
  • کارگاه‌ ریخته‌ گری‌

?.مهندسی کامپیوتر

مهندسی کامپیوتر رشته ای بسیار جذاب است که خواهان زیادی هم دارد. این رشته هم به طراحی و هم در ساخت اجزای رایانه نقش دارد.

رشته کامپیوتر چه کارایی در جامعه دارد؟

این رشته افرادی را تحویل جامعه می دهد که بتوانند در زمینه تحلیل و طراحی و ساختن و درست کردن سخت افزار های جدید، عیب یابی  سخت افزار و نرم افزار موجود فعالیت کنند. یک مهندس کامپیوتر موفق باید بتواند مانند خود سیستم کارهایش را با دقت و سرعت بالا انجام دهد.

سخت افزار یا نرم افزار سوال این است؟

اول این که باید بگویم مهم ترین چیز علاقه هر فرد است. فنی تر باشیم در نتیجه به سخت افزار برویم بهتر است. اگر یک فرد هستیم که اهل محاسبه هست و زیاد فنی نیست  بهتر است به نرم افزار برویم. البته این دو رشته در مقطع کارشناسی تفاوت زیادی باهم ندارند.

بازار کار رشته کامپیوتر چگونه است؟

این را باید به شما بگویم که هر جا و هر رشته ای نیاز به بهترین افراد دارد و هرکجا که بهترین باشید بی کار نمی مانید.

بازار کار در آینده بیشتر می شود؟ بله صد درصد دنیا طوری پیش می رود که جامعه نیاز به مهندس کامپیوتر پیدا می کند.

دورس تخصصی مربوط به گرایش سخت افزار چیست؟

  • مدارهای‌ الکتریکی‌
  • الکترونیک‌ دیجیتال‌
  • انتقال‌ داده‌ها
  • سیستم‌های‌ کنترل‌ خطی‌
  • سیگنال‌ها و سیستم‌ها
  • طراحی‌ سیستم‌های‌ VLSI
  • کارآموزی‌

دروس تخصصی مربوط به گرایش نرم افزار چیست؟

  • ذخیره‌ و بازیابی‌ اطلاعات‌
  • پروژه‌ آزمایشگاه‌ سیستم‌ عامل‌
  • پروژه‌ آزمایشگاه‌ پایگاه‌ داده‌ها
  • اصول‌ طراحی‌ پایگاه‌ داده‌ها
  • اصول‌ طراحی‌ و ساخت‌ کامپایلرها
  • تحلیل‌ و طراحی‌ سیستم‌ها
  • پروژه‌ نرم‌افزار
  • شبیه‌سازی‌ کامپیوتری‌
  • مهندسی‌ نرم‌افزار
  • کارآموزی‌

?.مهندسی پزشکی

مهندسی پزشکی تلفیقی از رشته مهدسی و پزشکی هس و از رشته های پر درآمد و پر طرفدارمی باشد.

برای رشته ی مهندسی پزشکی چه پیش نیازی باید داشت؟ رشته ی مهندسی پزشکی دو پیش زمینه ی اساسی نیاز دارد.

تقریبا هفتاد درصد پیش نیاز لازم برای رشته ی مهندسی پزشکی دروس ریاضی و فیزیک می باشد که در چهار ترم اول این رشته بیش از نیمی از درس های شما را تشکیل می دهد. پیش نیاز دوم برای رشته ی مهندسی پزشکی زمینه ی به نسبت خوب در زیست می باشد.

میزان زیستی که در طول گرفتن مدرک کارشناسی در مهندسی پزشکی پاس می کنید بسته به گرایش شما متفاوت است.

گرایش های مهندسی پزشکی چیست و بازار کار هر کدام چطور است؟

  • گرایش بیوالکترونیک: در این گرایش بیشتر مهندیسن به طراحی قطعاتی دستگاه های پزشکی می پردازند. در واقع کار آن ها با دستگاه های پزشکی است که درون بدن کار گذاشته نمی شود.
  • گرایش بیو الکترونیک: این گرایش در حوزه نورو فید بک ها و طراحی و ساخت کیت های دستگاه ها و موضوعاتی از این دست می باشد.
  • گرایش بیومتریال: گرایش بیومتریال شاخه ای از مهندسی پزشکی است که بیشتر از سایر گرایش ها به علم شیمی وابسته است. این گرایش برای طراحی چشم و دست مصنوعی و قطعات و اجزایی است که درون بدن کار گذاشته می شوند.
  • گرایش بیومکانیک: این گرایش مرتبط با کاربرد علم مکانیک در مسائل زیستی و مرتبط با بدن انسان می باشد.

در چه زمینه هایی از گرایش بیومکانیک استفاده می شود؟ کاربرد این گرایش در حرکت انسان و جراحی های رباتیک و حس لامسه می باشد.

  • گرایش بالینی: این گرایش بیشتر از سایر گرایش های مهندسی پزشکی به علم زیست وابسته است. این گرایش کاربرد تکنولژی در مراقبت های پزشکی است. مهندیسن این حوزه در بیمارستان ها و کلنیک ها مشغول فعالیت می شوند.
  • گرایش انفرماتیک: این گرایش مهندسی پزشکی مربوط به گسترش و توسعه نرم افزار و اپلیکیشن های مرتبط با سلامت و پزشکی می باشند.

مهندسی پزشکی بنا به دلایل بالا سخت ترین رشته های مهندسی به ترتیب در رتبه هفتم بین رشته های مهندسی است.

?.مهندسی مواد

رشته مواد نیز از رشته های میان رشته ای می باشد. مهندسی مواد پلی میان رشته های مهندسی و علم شیمی است.

هدف از تحصیل در رشته مهندسی مواد: این علم رابطه ساختار مواد با خواص آن ها را مورد برسی قرار می دهد. هدف از این کار ساخت موادی با خواص بهتر و پاسخگویی به نیاز انسان است.

دروس پایه ای در رشته مواد: اصلی ترین درس این رشته شیمی می باشد. اگر تسلط خوبی بر روی مباحث شیمی دارید، می توانید در این رشته موفق شوید.

ابزار های مورد استفاده در رشته مواد

در این رشته به کمک ابزار هایی مانند: میکروسکوپ الکترونی روبشی، میکروسکوپ الکترونی عبوری، پراش پرتو های ایکس به مطالعه ی ساختار مواد مختلف می پردازند.

مهم ترین دروس رشته ی مهندسی مواد:

  • پدیده ی انتقال
  • بلور شناسی
  • مکانیک مواد
  • ترمودینامیک مواد
  • متالوژی فیزیکی
  • خواص مکانیکی
  • مواد مرکب

گرایش های رشته ی مهندسی مواد به سه دسته تقسیم می شوند:

  • متالوژی صنعتی
  • متالوژی استخراجی
  • سرامیک

منبع: www.pjmi.ir

https://faheemkhatri.blogspot.com/2022/11/blog-post_1.html

https://sites.google.com/view/dsfsd-fs-f-s-fsf-s/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/3617303

https://medium.com/@narif67241/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85-f5b631ad2e01

https://iqqstczuxp.wordpress.com/2022/11/17/%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d9%88%db%8c%d9%85%d8%9f/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post496438785/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/4f0d81fc-0c4e-3f52-3389-3e89761fbef5/f2967383e44dfcdbeb7148cfd15addf7

https://app.box.com/s/e5ku1vlrtqiblme4tzbmylc63uub3pxx

https://telegra.ph/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85-11-17